Het bestuur van Alphia krijgt daarbij ook regelmatig nul op rekest van de gemeente wanneer er creatieve ideeën worden aangebracht. Daarover is al genoeg gezegd en geschreven en we zijn dan ook blij dat bestuursleden niet bij de pakken neerzitten en zelf kijken wat wel mogelijk is. Naast het bestaande kledingplan voor wedstrijdkleding is een trainingstenue een prachtig gebaar. Uiteraard wordt dit ook mogelijk gemaakt door twee fantastische bedrijven die een oranje hart hebben en de jeugd graag ondersteunen.
Allereerst natuurlijk ING Bank die al vele jaren over de breedte van het amateurvoetbal veel betekent. Wij zijn dan ook blij dat we iets terug kunnen doen in de vorm van een mooi logo op het prachtige shirt. Daarnaast begroet Alphia sponsor Okay Color Graphics, dit is een Alphense drukkerij. Zij werken voor reclamebureaus, intermediairs en bedrijven in het (groot) MKB. Producties als flyers, kaarten, folders, brochures, magazines en verpakkingen worden allemaal in huis vervaardigd.
Gisteren was het de beurt aan de guppen om de tenues in ontvangst te nemen. Huisfotograaf Remco Reij was erbij om één en ander op de plaat vast te leggen, waarbij uiteraard toestemming is gevraagd aan de ouders. Zelf vind ik het besturen niet altijd makkelijk ten tijde van privacy wetgeving, Covid-19 beperkingen en een KNVB en gemeente die moeite hebben om zich aan te passen aan de maatschappij. Gelukkig geen probleem, omdat we een creatief bestuur hebben, maar ook prachtige sponsoren, mensen als Remco en vele trainers en leiders die de groeiende jeugdafdeling ondersteunen waar mogelijk. Dank jullie wel!
Klik hier voor de fotoreportage.
Edwin Hengstmengel, Secretaris