Google analytics Toestaan Niet toestaan

Facebook Toestaan Niet toestaan

Oproep: Algemene Ledenvergadering 18 januari 2021

28 december 2020 23:30

Op maandag 18 januari 2021 zal de, eerder door Corona, uitgestelde Algemene Ledenvergadering van v.v. Alphia plaatsvinden. We kunnen helaas niet bijeenkomen in het clubhuis en daarom heeft het bestuur voor een Online variant gekozen. Er is gezocht naar een manier waarbij vele Alphianen op een gemakkelijke manier aanwezig kunnen zijn. Je dient je via een aanmeldformulier aan te melden voor deze vergadering. Alle leden die zich hebben aangemeld krijgen op 14 januari 2021 een mail met daarin een link naar de vergadering.

Als je op deze link klikt krijg je via je mobiele telefoon een verificatiecode toegestuurd die je dan moet invoeren op de website. Hierna krijg je toegang tot de Algemene Ledenvergadering. Tijdens de ledenvergadering is alleen het bestuur in beeld. Indien je een vraag hebt kan je deze via een chatbox stellen. De vergadering is het beste te volgen op een PC, laptop of tablet met internet verbinding.

Ondanks alles hopen we op een grote opkomst bij deze online Ledenvergadering.

Meld je hier aan voor de Algemene Ledenvergadering

v.v. Alphia

Bron: Bestuur

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!